Košík

prázdný - 0,00 Kč
V košíku nemáte žádné produkty.

Vítejte v eshopu www.1122.cz!

Doprava a platba

Osobní odběr:

Osobní odběr je možné provest na naší prodejně, uvedené v sekci kontakty. Při osobním odběru je samozřejmě možné zboží zaplatit hotově. Platba bankou předem - zboží zaplatíte bankovním převodem a pak si jej osobně vyzvednete. Při vyzvednutí zboží budete vyzváni k prokázání totožnosti. Osobní odběry nejsou nijak zpoplatněny. Při odběru zboží se, prosím, prokažte číslem Vaší objednávky, zrychlíte tak vyřízení objednávky. Děkujeme.

Doprava TopTrans a PPL:

Zboží vám bude doručeno k vašemu bytu v dohodnutém dni a čase. Řidič vám před svým příjezdem zavolá a avizuje svůj příjezd. Řidič je vybaven manipulačním vozíkem pro převoz objemného zboží po rovném podkladu. Zboží rozváží pouze jeden řidič proto pro případnou pomoc např. při stěhování do schodů u těžších zásilek je potřeba, abyste si zajistili pomocníka, který Vám s výnosem pomůže. Zboží Vám bude dopraveno za první uzamykatelné dveře na dodací adresu. Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem. Pokud se řidiči nepodaří termín dodržet, budete s dostatečným předstihem telefonicky informováni přímo řidičem dle dopravní situace atd. Doprava je hrazena zákazníkem a todle aktuální přepravní sazby určenou prodávajícím. Víkendové doručení je zpoplatněno příplatkem 500 Kč. Zboží můžete platit bankovním převodem předem nebo dobírkou. Touto dopravou vám můžeme dovézt zásilky od 0 do 500 kg.

Záruka při dopravě, nekompletnost dodávky: Vykazuje-li zboží zjevné vady, tj. zejména pokud je zboží předáno kupujícímu v porušeném transportním obalu, je kupující oprávněn zboží od dopravce nepřevzít. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je nutné za přítomnosti pracovníka dopravce provést detailní prohlídku zboží a vyhotovit příslušný protokol o škodě. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce. Na základě protokolu o škodě bude zákazníkovi (po uzavření škodní události s dopravcem) poskytnuta přiměřená sleva, odstraněna závada, nebo dodán nový výrobek. Na reklamace mechanického poškození výrobku nahlášené po podpisu dodacího listu a odjezdu řidiče nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce. Pokud odběratel zjistí nesoulad mezi fakturovaným a skutečně dodaným zbožím (v druhu, kompletnosti nebo množství), je povinen podat ihned (nejpozději do 2.dne) zprávu prodávajícímu. Případ okamžitě prověříme a vyřídíme.